megfázás

 2007.10.20. 13:14
Minden bizonnyal megfáztam. És nem tudom, hogy hol vagy mikor. A tegnapot öngyógyítással töltöttem. Hagyma, tea, aszpirin. Megfázásos tünetek enyhülése, gitár, zenehallgatás. Bill Frisell, Charlie Parker, Roger Hodgson. Ezek tényleg gyógyulós zenék. Mára egészen emberi jelleget öltöttem. Ez azért rapid, bár még nem vagyok kerek egész. Ma már a szél sem olyan balatoni, szóval kimerészkedek. De az azért indikátor, hogy tömör vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr67202036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása