csoda

 2013.08.01. 20:53

Ülök kint a kertben kissé ittasan, ott ahol tegnap te ültél. És tudod mi jutott eszembe? Első félévem volt a suliban és kb. a második héten mentem közgáz órára és láttalak szembe jönni. Integettünk egymásnak aztán mentünk tovább, ki-ki a maga dolgára. Ez valahogy annyira élesen él bennem, talán azért mert már akkor is tetszettél és álmomban se gondoltam volna hogy az lesz belőle ami most van. Ha a mostani önmagam lettem volna akkor, akkor tuti kezdeményeztem volna vagy legalább csináltam volna valamit. Hogy mit, azt nem tudom, de csak a csodát vártam. Megtörtént.

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr865438918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása