mire jutottál?

 2011.01.30. 15:54

arra, hogy nagyon örülök és köszönöm, hogy nem az egyszerűbb utat választottad (nem szakítottál) és adsz esélyt magadnak/nekem/kettőnknek
igazából ma tudatosult bennem, hogy pénteken mennyire rezgett a léc
nagyon remélem és bízom abban hogy ez a kapcsolat a lehető legjobb lesz neked is és nekem is. minden erőmmel igyekezni fogok és abban bízom, hogy mindkettőnknek megéri az erőfeszítés.
és azt szeretném, hogy egy idő után nem erőfeszítés lenne, hanem a világ legtermészetesebb dolga, hogy szeretjük egymást
és arra kérlek, hogy mindig mondd el ha bármi kétség merül fel benned kettőnkkel kapcsolatban vagy akármivel kapcsolatban. szeretném tudni, hogy mi zajlik le benned, mert így könnyebb megértenem és elfogadnom, bármi legyen is az. és talán tudok segíteni. és ígérem, hogy én is szólni fogok, ha bármi bajom van veled, vagy akármivel.

nagyon szeretlek és nagyon fontos vagy nekem
ez az egész kapcsolat nagyon fontos nekem
és szeretném ha boldogok lennénk mindketten, együtt, kétségek nélkül.

röviden, tömören ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr662625476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása