élőben a gilmourish.com-ról

 2008.04.05. 01:38

Adva vagyok ugye én. Hozzám jön, még úgy általában a zene... mindegy. Időről időre látogatom a www.gilmourish.com nevű oldalt, ami a David Gilmour-ral és gitárfelszereléseivel foglalkozó legnagyobb adatbázis a neten. Az oladal tulajdonosa Björn, aki norvég és helyi 'gilmórimitátor'. Az elmúlt öt évben a világ minden tájáról csipegette össze az információ-morzsákat a legendássá vált hangszerekről és effektekről. A Black Strat néven ismertté vált ikon egyik fejlődési szakasza volt, amikor a nyolcvanas évek elején "Khaler" tremolót illesztett rája Phil Taylor, a pöfö technikusa. Szóval a cég honlapját kerestem a neten - csak az érdeklődés végett -, mikoris azon észerrű kételyem támadt, hogy elírta a nevet. Írtam Björnnek ímélt, egy hét alatt válaszolt is. Úgy látom ő is inkább este aktív, vagy meló mellett csak alvás helyett jut ideje a gilmórist szerkezteni. Negyed órája írt, most néztem meg, jó a Kahler már. Így sikerült kicsit hozzájárulnom az amúgy állat oldal apró hibájának kijavításához.

Címkék: gitár david gilmour stratocaster

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr12411946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása