Mostanában eléggé inaktív vagyok. Kicsit lemaradtam, hol mi van. Se nagybani kérdés, se semmi.

Mostanában ismerősök hada bombáz az Earthhour felhívásokkal. Kattog a frímél, villog az iviv. A tavalyi eredmények tagadhatatlanok, de összességében eléggé szépségkirálynő-világbékés jellegű az egész. Nem rossz ötlet, sőt jó, de kevés. A mindennapi, modern, egyszóval a mai élet szokásai mellett ez kevés. Minden nap spórolni kell, mindennel. Én például szüleim rosszallása ellenére 20 percig zuhanyzok. Legalább. Se nem pénztácabarát, se nem naturfrajnd. Van még hova fejlődni. Mostanában például - miután Anyukám többször szólt, hogy fogjam magam vissza, mert meggyulad a villanyóra az állandó forgásban - elkezdtem segg sötétben ücsizni itthon, a monitor fényénél pont lehet gépelni. Ötoldalas beadandónál azért a szemkifolyás garantált, de egy ilyen poszt, két ímél megírása bőven belefér. Eddig jól működik, bár az előbb irdatlanul bebasztam a lábam az íróasztalba. A térdkalácsomból kihullott a mazsola. Egyszer beszóltam egy hülye grínpíszes aktivista csajnak a ferencieken. Megkérdeztem, hogy teljesen hülye-e, cigivel a szájában. Nem éppen vagyok a grín pisszről jó véleménnyel. Piss off grín pissz. Szerintem mindenkinek a saját háza táján kéne sepregetnie. Mondtam neki, hogy szennyezi a környezetet. Nézett csak a zöld széldzsekis majma. El ne dobd, bámeg! Javasoltam neki, hogy próbáljon kevesebb levegőt belélegezni, az talán használna. Na mindegy, a témában szól hozzánk ez a klip. Asszem Trombi mutatta, évekkel ezelőtt. Ugye pöfö az erdeti szám. Pink Floyd klasszikusokhoz merészség nyúlni, sok trágya született, lásd Scissor Sisters. De ez az elmegy értékelésre jó, a tufa-zene kategórából. Egy Eric Prydz klipet mindenki ismer, azt amiben sok 'hu-de-meg-basz-nám' jelzővel illetett csaj tornázik egy pasival, aki asszem a zene elkövetője.

→ Vicces klip, kommersz üzenet. Mindenesetre man muss sparen. A keretes szerkezet végett: szóval az Örtáöür (Earthhour) másra nem jó, csak a tengerntúli emberek - akik ugye a közmegegyezés szerint butákok - önfényezését szolgálja. Vézna, de azé' valamai.

Címkék: zene pink floyd eric prydz earthhour

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr28388523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mondik Attila 2008.03.20. 15:07:12

A próbálkozás vézna ugyan, de még ez is több, mint a semmi, nagy kupac szart csak nagyon sok ganajtúró tud csak elhordani. Fikázás helyett te is megpróbálhatnál inkább legalább egy szalmaszálat keresztbetenni az ügy érdekében.
S ne légy hülye: ne a villanyt kapcsold le, hanem a gépedet ki: sokkal hasznosabbat, zöldebbet cselekednél.

ps: a gugli a te lapodat hozza elsőként a magyar nyelvűek közül az earthhour szóra. Ez egy lehetőség számodra, akár ki is használhatnád: lehetne ez a te szalmaszálad.
No, minden jót,
ma.

floydian · http://floydian.blog.hu/ 2008.03.20. 19:20:35

Szasz. A semminél a valami tényleg több. Irtózatosan logikus. Egyrészt az én szalamaszálamból bonyolult vitorláscsomók rendszere van szőve. Másrészt a villany egy triviáis példa volt, rá is haraptál. A gépen - így sötétben - egysszerre négyféle dolgot csinálok, nem azért mert szeretem, hanem mert egy szükséges rossz. Egy eszköz.
ps: Nem vagyok gépbuzi, nem ismerem azt az egyszerű trükköt sem, hogy a saját pl. galériám honlapja a gugliban hogyan előzheti meg a szépművészetiét. Az én szalmaszálam nem egy viárdövörld, hanem a környezettudatos gondolkodás.
És ha már itt ez a remek lehetőség, mint látod ki is használtam. Mert a legnagyobb magyarnyelvű online médiumok semmit, írd és mondd, semmit nem írtak róla. Én meg ideprogresszívkedtem a saját torz agymenésemet. Szia-köszi.
süti beállítások módosítása