ez nem az én jövőm

 2010.02.17. 20:59

Leszállok a buszról. Látom, hogy a megállóban valami felfordulás van. Ösztönösen arra indulok. Hallom közben, hogy valaki a megafonba beszél. Artikulálatlan és vonatatott. Odalép hozzám egy magas, bőrkabátos, szőrös és birodalmi sasos. Kezében a pamfletjük. Budaházyról van szó.

Kell? - kérdi. Nem. - válaszolom. A jövődről van szó. - mondja. Ez nem az én jövőm. - válaszolom neki. Nagyon csúnyán néz rám. Közben újra recsegni kezd a megafonos. Jó neked. - állapítja meg. Tudom. - hiszen minden pillanatban arra gondolok, milyen jó is nekem. Látszik rajtad. Jön a busz. Hazamegyek vele.

Ha ti vagytok a magyarok, akkor én nem vagyok magyar és ha a zsidók állnak veletek szemben, akkor én ortodox zsidó vagyok.

És ezúton szeretnék megkérni mindenkit, hogy többet ne foglalkozzon az én jövőmmel.

Címkék: prolitika

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr301767358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása