szép álmokat

 2011.02.05. 20:15

nagyon furcsákat álmodtam éjszaka...
volt egy olyan, hogy nővéremnek gyereke volt, de olyan hogy kisbaba volt de tudott beszélni meg minden. elég félelmetes volt. és azt még durvább volt látni hogy anyám tartja a kezében az unokáját.
fel is keltem hajnalban. azt gondoltam magamban hogy én ezt nem akarom látni, úgyhogy inkább felkelek. és sikerült. elég durva..
de ami a lényeg az most jön.
veled álmodtam és nagyon jó volt. kocsival mentünk valahova messzire. nyár volt, sütött a nap, mindketten napszemüvegben voltunk. először te vezettél. egy tenger melletti úton mentünk, aztán egyszer csak félreálltál és kiszálltunk. volt egy ilyen kilátó féleség padokkal. leültünk a padra. és minden tökéletes volt. beszélgettünk, nevettünk. aztán kivettem a kezedből a kocsikulcsot és beültem a volán mögé te meg mondtál valamit hogy a hagyományos nemi szerepek szerint neked kéne vezetni, engem meg nem érdekelt
reggel mosolyogva keltem

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr432640919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása