wish you were NOT 16

 2008.04.27. 00:14

Húbazmeg! Megmenekültem. Időről-időre elő kell hozzam a sufniból, a de jó volt annak idején klisét. Kezdem az elején. Nem tudom így utólag, mit vártam a múltidézó , lemegyünk a ZéPébe túrától. Ha jobban belegondolok régen is az volt a legnagyobb szám az egészben, ahogy Zellerrel eljutottunk odáig. Ma is így kezdtünk. Nála nyóckó'. Fél órát késtem, kilenc előtt el is indultunk. Szóval elmentük magunkat a zéjpéjbe. Elvetélt ötlet. Nem ragozom, nem szeretnék ma öt évvel fiatalabb lenni, mint vagyok. Persze-persze, én mindíg elbaszott alak voltam és az életkori kor-körképbe sosem illettem bele. Nálam idősebbek között szocializálódtam, nincs tesóm, satöbbi. De akkor is. Elvetélt ötlet, mert már évek óta teljesen másban merül ki nálam a 'szórakozás'. Szóval amit láttam magáért beszélt. Amikor mi zépéztünk akkor is voltak "öregbuzik" és tizenkétévesek is. De most úgy éreztem magam, mint EUs megfigyelő, a szabolcsi kényszervágóhídon/illegális dögkúton. Régi, jó, példabeszéd számba menő történetem, miszerint a villanyoson utazva vala, tízéves kislányok bandájának fül és szemtanúja lehettem. Kiragadott, egy eset, de ütős. Kislányok nagyrésze leszállt, kettő maradt és ment az eredeti uticél, x pláza irányába. Aszonya egyik: "Te, bazeg! Tudod mi kéne neki(név)? Egy jó kiadós veretés." Hopszi. Bocs. Nem verés, veretés. Otthon láttad, vagy a barátokköztben? Megyó idejében sem volt jó, ki a faszommal lesz most jobb?

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

Egyrészt népszavazást kéne kiírni a zépédíj eltörléséről. 200 HUF az Barátok Közt is egy üveg sör. Másrészt, mondom ezt tanító-nevelő szándékal, a hozzám hasonló kriplik számára, akik nem képesek a zépés beengedő kaput átugrani. Szóval, ahogy beteccenek menni felülről, a balszélen lévő beengedő kapu fémrészei közt nem négy centi, hanem egy kemény seggnyi hely van, ott kell belógni. Hamár, vagy olyan beteg és mégis bemennél. Aszondom mennyé be ingyé és gyere ki gyorsan. Figyelem! Az oldal üzemeltetői elhatárolódnak mindennemű csalástól és eygébb anyagi kárt okozó cselekedettől.

Válasszon mindenki, a maga ízésvilága szerint jobb programtat. Én például beraktam a REM besztofot és pörköltszafot tunkizok. Mert megérdemlem.

Címkék: város zépé fosadék esti program

A bejegyzés trackback címe:

https://floydian.blog.hu/api/trackback/id/tr68443808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása